Amíg vársz ez is érdekelhet:
A Shogun futóműve sosem volt híres a sima, kifinomult úttartásáról – valójában egyenetlenebb útfelületeken kifejezetten kényelmetlen és nyugtalan érzetet kelthet az utasokban. Ez különösen igaz a magasabb felszereltségi szintű modellek esetében, amelyek 20 colos kerekeken gördülnek, és ezek a nagy átmérőjű felnik tovább rontják a rugózási komfortot. A kanyarodás során jelentős oldaldőléssel (karosszériabillenéssel) kell számolni, ami nemcsak a vezetési élményt csökkenti, de a hétköznapi használhatóságot is korlátozza – különösen akkor, ha hátul utasokat szállítunk, mivel a karosszéria mozgása számukra még kellemetlenebb lehet.
A kormányzás sem nyújt túl sok pozitívumot: úthibákon, kátyúkon áthaladva a kormány „visszarúg”, azaz kellemetlen, hirtelen erőhatások jelentkeznek a kormánykeréken, ami csökkenti a vezető kontrollérzetét. Emellett a kormány maga is elég pontatlan és szivacsos érzetű, főleg kanyarodás közben – vagyis nem kínál olyan közvetlen visszajelzést, amit egy modern SUV esetében már alapelvárásként kezelünk.