Amíg vársz ez is érdekelhet:
Bár az üzemanyag-hatékonyság figyelemre méltó, a biztosítási költségek kevésbé kedvezőek. A PHEV modell 38 vagy 39-es csoportba tartozik a választott felszereltségtől függően, így a biztosítási díjak magasak lehetnek. A 197 lóerős dízel Exclusive-Line felszereltséggel a legolcsóbban biztosítható, mivel az a 33-as kategóriába esik.
A CX-60 plug-in hibrid a legjobban értéktartó változat: három év és 58 000 km után az eredeti vételár körülbelül 46%-át tartja meg. A dízelek (197 vagy 250 lóerős) 35–39% közötti értéktartást mutatnak, míg a legdrágább Takumi felszereltségek a legnagyobb értékvesztést szenvedik el.
A belső tér, kialakítás és technológia szempontjából a CX-60 meggyőző: a Kodo dizájnfilozófia mentén kialakított külső után a belső tér az, ahol igazán kiemelkedik a mezőnyből. A minőségi anyagok és precíz kidolgozás a Mazda prémium törekvéseit tükrözik. Már az alapmodellben is 18 colos könnyűfém felnik, 12,3 colos színes infotainment kijelző, fűthető ülések és kormány, valamint bőrkárpit található. A magasabb felszereltségek 20 colos kerekeket, elektromos csomagtérajtót, elektromosan állítható és szellőztethető üléseket, fehér juharfából készült díszítőelemeket, Nappa bőr kárpitot és 12 hangszórós Bose audiorendszert kínálnak.
Az infotainment rendszer szándékosan nem érintőképernyős – a Mazda ezzel kilóg a trendek közül. A navigációs címek beírása és más funkciók használata álló helyzetben jól működik, bár a tekerőgombos vezérlés néha bonyolultabbnak tűnik, mint kellene. A digitális műszeregység jól olvasható, testre szabható, és minden szükséges információt megjelenít, a vezeték nélküli Apple CarPlay és Android Auto pedig alapfelszereltség