Megtekintés 153

Amíg vársz ez is érdekelhet:

A G-Vectoring Control rendszer hatása nagyon finom, így szinte észrevehetetlen, de a CX-5 mégis könnyedén fordul be a kanyarokba, megfelelő tapadást kínálva, miközben a futómű jól kontrollálja a karosszéria mozgását. A frissítés során tovább javították a lengéscsillapítást, így a CX-5 összességében még inkább összeszedett és komfortos lett, bár kanyarban enyhén több dőléssel jár, de ez normál sebességnél szinte észrevehetetlen. A 2023-as frissítés részeként a hibrid modellhez különböző hajtásmódok érhetők el, köztük egy „off-road” üzemmód is, amely segít a CX-5-nek természetesebb érzést nyújtani laza vagy csúszós talajon, például kavicsos utakon.

A két négyhengeres motor továbbra is a korábbi modellből származik, de finomították őket a jobb kifinomultság, reagálóképesség és üzemanyag-hatékonyság érdekében. Mindkét benzines változatban megtalálható a 24 voltos mild-hibrid rendszer és a hengerek kikapcsolása, amely átlagosan 9 grammos CO2-kibocsátás csökkenést eredményez. A 2.2 literes dízel erős és rugalmas motor, jó nyomatékkal és széles teljesítménytartománnyal, így még a kisebb teljesítményű változat is viszonylag gyorsnak érződik, bár ezt már nem árulják újonnan.

A CX-5 motorjainál alkalmazott további fejlesztések közé tartozik a G-Vectoring Control, amely kanyarodáskor finoman módosítja a motor nyomatékát a jobb kormányzási reakció érdekében, valamint egy új, rezgéscsillapító csap, amely csökkenti a motor vibrációját és javítja a finomhangoltságot. Ennek eredményeként a CX-5 alapjáraton csendes, menet közben pedig kifejezetten nyugodt, különösen a benzines motor esetében, amely kanyarokban is jobban kezelhető, mint a nehezebb orrú dízel.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük