Amíg vársz ez is érdekelhet:
A Peugeot 2008 első generációjának (Mk1) motorválasztéka az értékesítés első néhány évében csak minimális mértékben változott, komolyabb átalakításokra nem került sor. Az egyik figyelemre méltóbb módosítás 2014 márciusában történt, amikor a gyártó néhány motort átnevezett, de a műszaki tartalom lényegében ugyanaz maradt. A korábbi 1,2 literes VTi benzinmotor például PureTech néven futott tovább, míg a dízelmotorok közül az e-HDi megnevezést BlueHDi-re cserélték, hogy jobban tükrözzék az emissziócsökkentésre és a korszerű technológiára irányuló törekvéseket. Ezek az átnevezések azonban inkább marketingcélokat szolgáltak, mint valódi technikai újításokat, noha az emissziós értékek javultak és a szabályozási megfelelés is biztosítottá vált.
A Peugeot 2008 Mk1, más kisebb SUV-okkal ellentétben, kizárólag elsőkerék-meghajtással volt elérhető, tehát összkerékhajtású változat nem készült belőle, még opcionálisan sem. Ugyanakkor a magasabb felszereltségi szinteken elérhető volt az úgynevezett Grip Control rendszer, amely segített javítani a jármű tapadását olyan helyzetekben, amikor az útviszonyok nem voltak ideálisak – például havas, homokos vagy sáros felületen. Ez a rendszer az elsőkerék-meghajtású konfigurációból kiindulva próbálta utánozni az összkerékhajtás előnyeit, módosítva a kipörgésgátló és menetstabilizáló rendszerek beavatkozását a vezetési körülményekhez igazodva.