Megtekintés 140

Amíg vársz ez is érdekelhet:

A regeneratív fékrendszer lehetővé teszi, hogy a vezető a fékpedál használata nélkül is lassítson, miközben az energia visszanyerésre kerül az akkumulátorba. A rendszer erőssége a kormány mögötti kapcsolófülekkel szabályozható, és maximális szinten már majdnem egypedálos vezetést tesz lehetővé, bár – ellentétben például a Nissan Ariyával – a jármű nem áll meg teljesen önmagától. A fékrendszerről való átmenet a hagyományos fékek használata során szinte észrevehetetlen.

Bár a vásárlók többsége valószínűleg nem fog komoly terepezésre vállalkozni a bZ4X-szel, a Toyota a Subaruval közösen kifejlesztett egy összkerékhajtású változatot, amely terepmódot is kínál. A szabad hasmagasság azonban nem elegendő a valódi off-road kalandokhoz, de rossz időjárási körülmények vagy rossz minőségű vidéki utak esetén extra biztonságérzetet nyújthat.

Teljesítmény tekintetében a bZ4X nem a gyorsulásra koncentrál, de a legtöbb vezető számára elegendő dinamizmust kínál. Az elsőkerék-meghajtású, 201 lóerős modell 266 Nm nyomatékot biztosít, amivel 7,5 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t. Az összkerékhajtású, 215 lóerős változat ehhez képest 6,9 másodperces időt tud, 337 Nm nyomatékkal és 160 km/h végsebességgel. Ez bőven megfelel az átlagos igényeknek, noha például a Tesla Model Y vagy a Nissan Ariya erősebb, gyorsabb kivitelekben is elérhető.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük