Megtekintés 14

Amíg vársz ez is érdekelhet:

A Sealion 7 kétféle fékenergia-visszanyerési (rekuperációs) szintet kínál, amelyek közül a vezető választhat. Ezeket egy kapcsolóval lehet vezérelni a középkonzolon, ami ugyan nem olyan kényelmes és intuitív megoldás, mint az egyes versenytársaknál megszokott, kormány mögötti váltófülek, mégis praktikusabb, mint ha kizárólag a központi érintőképernyőn keresztül lehetne módosítani a rekuperáció mértékét. Ez különösen akkor előnyös, ha a vezető gyorsan szeretne reagálni a forgalmi körülményekre vagy az útviszonyokra. Ilyen szempontból a Sealion 7 előnyt élvez például a Tesla Model Y-jal szemben, amelyben a fékenergia-visszanyerés mértéke egyáltalán nem állítható – ott a rendszer fix beállítással működik, ami bizonyos helyzetekben korlátozó lehet.

Ami a futóművet illeti, a Sealion 7 sajnos nem nyújt kiemelkedő teljesítményt sem a komfort, sem az úttartás terén. Az autó rugózása nem éri el a szegmens élvonalát, vagyis nem biztosít különösen sima vagy kényelmes utazást rosszabb minőségű utakon. Ugyanakkor a futómű nem elég feszes ahhoz sem, hogy valóban precíz és kontrollált kanyarvételt tegyen lehetővé. A karosszéria hajlamos imbolyogni, billegni a kanyarokban, különösen dinamikusabb vezetésnél, és ez a nehéz akkumulátoros hajtáslánc miatt jelentős tömeggel rendelkező járművek egyik jól ismert problémája – a Sealion 7 sem tud teljesen kilépni e korlátok alól.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük