Amíg vársz ez is érdekelhet:
Az RX viselkedése az úton visszafogott, már-már túlságosan is nyugodt, ami kétségtelenül kényelmet jelent a hétköznapi használatban, de az autózás élményét kereső vezetők számára unalmasnak, jellegtelennek tűnhet. A futómű hangolása inkább a kényelemre fókuszál, semmint a szórakoztató vezetési élményre, és ez a tulajdonság elidegenítheti azokat, akik szeretik érezni az autó és az út közötti közvetlen kapcsolatot. Emellett az RX infotainment rendszere sem tartozik a legintuitívabb vagy legmodernebb megoldások közé; míg más gyártók már gyorsabb, egyszerűbben kezelhető és vizuálisan is fejlettebb rendszereket kínálnak, a Lexus megoldása kissé nehézkes, kevésbé felhasználóbarát, és nem mindig reagál olyan gördülékenyen, mint a versenytársaké.
Történelmi szempontból azonban a Lexus RX vitathatatlanul mérföldkőnek számít a prémium SUV kategóriában. Az RX 300 modell még az 1990-es évek végén jelent meg, nem sokkal azután, hogy a Mercedes piacra dobta az M-osztályt, és a Lexus ezzel azonnal belépett egy akkor még viszonylag új piaci szegmensbe – a luxus szabadidő-autók világába.