Megtekintés 130

Amíg vársz ez is érdekelhet:

A Yaris akkumulátora ugyanis regeneratív fékezéssel töltődik: az autó mozgási energiáját alakítja át elektromos árammá fékezés vagy gurulás közben. Emellett a belső égésű motor többlet energiája is felhasználásra kerül az akkumulátor töltésére. Ez a rendszer automatikusan működik, így a vezetőnek nincs vele dolga, csupán élvezheti az előnyeit – a kevesebb üzemanyag-felhasználást és a csendesebb közlekedést.

A belépő szintű hibrid hajtáslánc – amely 114 lóerős rendszerteljesítményt nyújt – párosítva a viszonylag alacsony, 1.085 kilogrammos saját tömeggel, lehetővé teszi, hogy a Yaris 9,7 másodperc alatt gyorsuljon fel 0-ról 100 km/órás sebességre. Ez nem számít gyorsnak sportautós mércével mérve, és a végsebessége is „csak” 174 km/h körül alakul, de a Yaris vásárlóközönsége számára ez egyáltalán nem jelent hátrányt. Ez az autó nem azért van, hogy autópályán rekordokat döntsön, hanem azért, hogy megbízhatóan, takarékosan és kényelmesen juttassa el a vezetőjét A pontból B pontba. A hétköznapi használat során sokkal fontosabb a jó manőverezhetőség, az alacsony fogyasztás és a kiszámítható működés, mint a nyers teljesítmény, és ebben a Yaris nagyon is otthon van.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük