Megtekintés 123

Amíg vársz ez is érdekelhet:

A beltér és a technológia terén a Honda az új generációnál jelentős javulást ért el. Az előző modell szögletes vonalait letisztultabb forma váltotta fel, a karosszéria hosszabb és áramvonalasabb lett, a belső tér pedig nagyobb üvegfelületeket és jobb kilátást kínál. A kabin érzékelhetően magasabb minőségű anyagokból épül fel, különösen az Advance kivitelek bőrüléseinél. A fizikai klímavezérlők megtartása nagyon pozitív lépés, különösen ha összevetjük a Volkswagen Golf idegesítő érintős megoldásaival. A kezelőszervek praktikus elrendezése, a jól elhelyezett pohártartók, USB portok és vezetési módválasztók könnyen használhatóvá teszik az utasteret.

Az infotainment rendszer kilenccolos kijelzője valamivel kisebb, mint a Kia Ceed, Toyota Corolla vagy Vauxhall Astra modelljeiben található megoldások, de a menürendszer logikus, és a két sorba rendezett ikonok jól áttekinthetők. A korábbi Civic modellekhez képest ez nagy előrelépés, bár továbbra sem ez a kategória legjobb rendszere. A grafika kissé elavultnak hat, és a rendszer lassabban tölt be, mint például a Corolla hasonló rendszere. Ennek ellenére az Android Auto és Apple CarPlay támogatás alapfelszereltség, és elöl-hátul USB csatlakozók is rendelkezésre állnak. Pozitívum, hogy a kijelző alatt megtartották a fizikai gyorsgombokat is, így menet közben könnyebb kezelni, mint például a Golfban. Az Elegance és Sport modellek félig digitális műszeregysége jól leolvasható, míg az Advance felszereltségnél már teljesen digitális, 10,2 colos kijelző jár. A csúcsváltozathoz egy 12 hangszórós Bose hangrendszer is jár, amely még tovább növeli a prémium érzetet.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük