Amíg vársz ez is érdekelhet:
A plug-in hibrid, azaz a konnektoros NX 450h+ rendszerteljesítménye 302 lóerő. Ebben az esetben a benzinmotor 183 lóerőt (ez négy lóerővel kevesebb, mint az elsőkerék-hajtású 350h modellben), az első elektromos motor szintén 183 lóerőt, a hátsó pedig 53 lóerőt teljesít.
Menetteljesítmény szempontjából a fronthajtású NX 350h 8,7 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100 km/órára, míg a hátsó tengelyre is szerelt elektromos motor révén az összkerekes változat ezt egy teljes másodperccel gyorsabban, 7,7 másodperc alatt teljesíti. A plug-in hibrid NX 450h+ a nagyobb, 18,1 kWh-s akkumulátorának köszönhetően több elektromos energiát képes azonnal a kerekekre juttatni, így a 180 kg-os többletsúlya ellenére is mindössze 6,3 másodperc alatt éri el a 100 km/órás sebességet. Minden Lexus NX változat végsebessége 200 km/óra.
Városi környezetben a Lexusra és anyavállalatára, a Toyotára jellemzően rendkívül kifinomult hibrid rendszer működik, amely lehetővé teszi a csendes és sima elindulást kizárólag elektromos hajtással. Amikor a benzinmotor bekapcsol, azt csupán halk morajlás jelzi. A felfüggesztés alapvetően lágy hangolású, ami kellemes komfortot nyújt, bár rosszabb minőségű utakon kissé nyugtalanabbul viselkedik a karosszéria, mint néhány sportosabb hangolású konkurens esetében. Ennek ellenére sosem válik keménnyé vagy ütőssé, inkább apró rázkódásokként érzékelhető.
Az NX árai nagyjából 45 000 fonttól indulnak, az összkerékhajtásért körülbelül 1500 font felárat kell fizetni. A plug-in hibrid változat indulóára 50 000 font körül mozog, míg a csúcsmodell ára meghaladja a 62 000 fontot. A felszereltségi szintek között megtalálható az Urban, Premium, Premium Plus, F Sport, Takumi és az F Sport Takumi változat, bár nem minden motorváltozathoz érhető el minden szint. Például az F Sport nem választható az alapmodellekhez, míg az Urban kivitel nem kapható a magasabb kategóriákban.
Az Egyesült Királyságban két hajtáslánc közül lehet választani: a NX 350h és a plug-in hibrid NX 450h+ változatok közül. A konfigurációjuk alapvetően azonos, de a „+” jel arra utal, hogy a 450h+ konnektorról tölthető, nagyobb akkumulátorral, ami hosszabb tisztán elektromos hatótávot tesz lehetővé. Érdemes megjegyezni, hogy az F Sport kizárólag egy felszereltségi szint, nem pedig sportosabb vagy erősebb változat.
Mindegyik modell a Lexus kiforrott CVT-jellegű automata váltóját használja, amely a benzinmotor, az elektromos motor(ok), az akkumulátor és a hajtott kerekek között osztja el az energiát. A hosszú évek fejlesztései révén ez a rendszer mostanra jóval kifinomultabb és finomabban működő, mint korábbi generációk esetén. Az NX 350h elsőkerék-hajtással alapból érkezik, az összkerékhajtás pedig a második elektromotor hozzáadásával valósul meg. Az NX 450h+ esetén ez a hajtáslánc szintén alapfelszereltség, kiegészítve a 18,1 kWh-s akkumulátorcsomaggal.