Amíg vársz ez is érdekelhet:
A Twingo GT-ben azonban különösen érdekes a vezetési élmény, mivel ebben az autóban módosították a motorvezérlő szoftvert, hogy sportosabb teljesítmény-leadást érjenek el. Ez azonban nem minden esetben sikerült tökéletesen. A gyorsítás során – különösen második sebességfokozatban – ahogy a turbó életre kel, az autó hirtelen, szinte megugorva gyorsulni kezd, ami meglepheti az embert. A teljesítmény hirtelen érkezik, nem lineárisan épül fel, hanem szinte robbanásszerűen, ahogy a turbó nyomása eléri a megfelelő szintet. Azonban a gázpedál teljes lenyomása már nem vált ki arányosan nagyobb gyorsulást, vagyis a pedálút felső részén mintha már nem történne olyan látványos változás. Ez a karakterisztika kissé kiszámíthatatlanná teheti a vezetési élményt, különösen azok számára, akik a fokozatosan adagolható teljesítményt kedvelik.
Ennek ellenére a GT változat valóban egy meglepően gyors kisautó. Az alig 1 001 kilogrammot nyomó karosszériához párosított 898 köbcentis, háromhengeres turbómotor 108 lóerőt és 170 Nm nyomatékot biztosít, ami ebben a méret- és súlykategóriában kifejezetten dinamikus gyorsulást eredményez.