Amíg vársz ez is érdekelhet:
Az viszont tény, hogy ezek az értékek elmaradnak a korábban NEDC szerint mért 62,8 mpg-s adat mögött, de ez inkább a tesztelési eljárás változásából adódik, mint az autó valós fogyasztásának romlásából.
Aki kicsit nagyobb teljesítményre vágyik, annak a TCe 90-es motor lehet érdekes alternatíva. Ez egy 0,9 literes, háromhengeres, turbófeltöltéses benzinmotor, amely már alapból tartalmazza a start-stop rendszert. Kézi váltóval ez a változat szintén 47,9 mpg-s fogyasztást produkál, ami meglepően hasonló a gyengébb motorhoz képest, viszont dinamikusabb teljesítményt nyújt, így a mindennapi használat során kellemesebb és rugalmasabb vezetési élményt kínál. Ha valaki inkább automataváltót választana – konkrétan az EDC (Efficient Dual Clutch) nevű automata egységet –, akkor számolnia kell némi fogyasztásbeli visszaeséssel: ebben az esetben az autó már csak 45,6 mpg-t tud teljesíteni. Ez a különbség nem túl nagy, főleg ha figyelembe vesszük az automataváltó kényelmét, de az árban is megmutatkozik: az automata változat körülbelül 900 fonttal drágább, mint a kézi váltós verzió.