Megtekintés 115

Amíg vársz ez is érdekelhet:

Ez a kombináció nemcsak lehengerlő gyorsulást és egyenes vonalú teljesítményt garantál, de a cégautók kategóriájában is kedvező adózási feltételeket teremt, hiszen a károsanyag-kibocsátása jóval alacsonyabb, mint egy hagyományos benzinmotoros változaté. A T8-as jelenleg kizárólag R-Design kivitelben érhető el, míg a Polestar Engineered modell szintén ugyanezt a hajtásláncot használja, ám annak teljesítménye 399 lóerőre lett növelve – ez a változat tehát már inkább a prémium sportautók világába kacsingat.

Az S60 esetében nem teljesen ugyanazt a filozófiát követi a Volvo, mint a V60-nál. Míg a V60 egy praktikusabb, visszafogottabb karakterrel rendelkezik, addig az S60-nál a hangsúly egyértelműen az élvezetes vezethetőségen és a karakteres megjelenésen van. Azok számára, akik inkább a kényelmet és a luxust helyezik előtérbe, jelenleg egyetlen lehetőség kínálkozik: a jól felszerelt Inscription Plus modell, amelyhez a későbbiekben választható adaptív lengéscsillapító-rendszer is elérhető lesz. Ugyanakkor jelenleg főként a sportosabb változatokat volt lehetőségünk kipróbálni, így a vezetési élményről is ezen modellek kapcsán tudunk pontosabb képet adni.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük