Amíg vársz ez is érdekelhet:
A hatodik generációs Honda CR-V modernebb és dinamikusabb megjelenést kapott elődjénél, különösen az első részen, ahol a vékony, éles LED fényszórók és az egyszerűbb lökhárító- és hűtőrács-design emelik ki ezt a változást. Ugyanakkor a magasra helyezett, függőleges hátsó lámpák formailag hasonlóak maradtak, így az új modell megtartja a családi hasonlóságot.
Tapasztalataink alapján a Honda Sensing 360 biztonsági technológia a CR-V-ben meglehetősen vegyes benyomást kelt. A közlekedési táblák kijelzése pontos volt, és a 360 fokos radar, amely segít elkerülni az ütközéseket járművekkel és gyalogosokkal a városi forgalomban, egy hasznos biztonsági hálót jelentett, de a többnézetes kamerarendszer igencsak bosszantó volt. Ez a rendszer tartalmaz egy kamerát az utasoldali visszapillantó tükörben a holttér lefedésére, és jelzés közben megjeleníti a kamera képét, hasonlóan a Hyundai Santa Fe és Kia Sorento felsőkategóriás változataihoz. Azonban nem olyan jól integrált, mint ezeknél, mert a digitális műszerfal helyett a CR-V a központi képernyőn jeleníti meg a képet, rávetítve azt arra, ami éppen látható. Ez különösen idegesítő lehet, ha navigációt használsz, és gyorsan meg kell nézned, melyik kijáraton vagy csomóponton kell haladni. Szerencsére a kamerát ki lehet kapcsolni egy almenüben vagy az indexkar gombjának megnyomásával, de ez a megoldás valamelyest feleslegessé teszi ezt a technológiát.
A belső tér kialakítása nagyjából megegyezik a legújabb Civic-ével, vagyis átlátható és nem zsúfolt, a fő kezelőszervek – beleértve a fizikai gombokat és tekerőket a légkondicionálóhoz – ott találhatók, ahol várnád. Ez egy üdítően logikus és felhasználóbarát megközelítés, amely mellőzi a csillogó, hatalmas képernyőket és minimalista belsőt, amilyet például a Tesla Model Y is alkalmaz.