Megtekintés 112

Amíg vársz ez is érdekelhet:

Az Advance felszereltségi szintre lépve tovább javul a hangrendszer, az elektromos vezetőülés memóriafunkcióval bővül, megjelenik a head-up kijelző, fűthető hátsó ülések és szellőztetés az első üléseken, valamint adaptív fényszórók is járnak hozzá. Az Advance Tech az egyetlen verzió, amelyben elérhető a plug-in hibrid, és ezen felül parkolóasszisztens, fekete könnyűfém keréktárcsák, fekete külső díszítőelemek és sötét tetőkárpit teszi még exkluzívabbá az autót. Mindkét CR-V verzió egy hasonló 2.0 literes Atkinson ciklusú motor és villanymotor párosítást használ, amelyet a jelenlegi Honda Civic és ZR-V modellekben is megtalálunk.
A Honda e:HEV hibrid vezetése egyszerű, még akkor is, ha a háttérben rengeteg dolog zajlik. A 2.0 literes motor elsősorban áramfejlesztőként működik, amely azokat az elektromotorokat látja el energiával, amelyek ténylegesen hajtják a kerekeket. Ennek köszönhetően az autó elektromos járműhöz hasonló, sima, rázkódásmentes haladást biztosít. Az az áram, amit épp nem használ a hajtásra, feltölti az 1,06 kWh kapacitású akkumulátort, amely elegendő energiát tárol ahhoz, hogy rövid távon, lassú sebességnél a benzinmotor használata nélkül is haladni lehessen.
Magasabb sebességnél az akkumulátor teljesítményfokozóként működik, például gyorsításkor vagy előzéskor nyújt extra erőt. Nem tapasztalni vele azt a hezitálást vagy lassulást, amit a Mazda CX-60 vagy Austral modellek esetében néha érzékeltünk, amikor nagyobb teljesítményt kértünk.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük