Amíg vársz ez is érdekelhet:
A kéttonnásnál kisebb saját tömeg nem tűnik különösebben különlegesnek, de az elektromos SUV-k világában a Scenic az egyik könnyebb modell. Ez segíti a jármű reakcióit, de még mindig tapasztalható némi karosszériadőlés kanyarokban, és a kemény futómű rázkódik a bukkanókon, amit a riválisok könnyebben elnyelnek. Ennek egy része a 20 colos kerekeknek köszönhető, amelyek a magasabb felszereltségű változatoknál alapfelszereltségként szerepelnek.
A Renault a WLTP szabvány szerint a Techno felszereltséggel akár 381 mérföldes hatótávolságot is ígér, míg a középszintű Techno Esprit Alpine esetében ez 372 mérföldre csökken, és a csúcsmodell, az Iconic Esprit Alpine esetében 369 mérföld az ígért hatótáv.
A Scenic tesztelése során körülbelül 3,4 mérföld/kWh fogyasztást mértünk, míg hosszú távú tesztautónk hidegebb időjárásban 3,1 mi/kWh alatti eredményeket produkált. Azonban a hideg időjárásnak nem kellene komoly hatással lennie a Scenic hatótávolságára, mivel minden változathoz alapfelszereltségként energiatakarékos hőszivattyú jár.