Amíg vársz ez is érdekelhet:
A villanyautók egyik korlátja a végsebességükben mutatkozik meg – bár a csúcsteljesítményű EV-k akár 320 km/h feletti tempóra is képesek, a Renault Megane E-Tech maximális sebessége elektronikusan 159 km/h-ra van korlátozva, hogy ezzel is kíméljék az akkumulátort. Ez persze bőven elegendő az Egyesült Királyság útjaira, de egyértelműen jelzi, hogy ez az autó nem a nagy sebességről szól.
Városi közlekedés során az autó nagyon könnyen kezelhető. A kormányzás kifejezetten könnyű és pontos, így a Megane E-Tech kiváló választás szűk utcákba vagy szoros parkolóhelyekre. Azok, akik szeretik kiaknázni a regeneratív fékezés lehetőségeit, különösen értékelni fogják, hogy az autóban többféle lassítási szint közül lehet választani. Ráadásul most már az egy pedálos vezetés is elérhető, ellentétben a korábbi modellekkel, amelyek csak lelassították az autót, de nem állították meg teljesen. A gyalogosokat figyelmeztető mesterséges hangokat szintén testre lehet szabni – köztük található egy különös, szintetizátoros tónus is, amelyet Jean-Michel Jarre, a francia elektronikus zene ikonja komponált. Az élményt azonban rontja a túl kemény futómű, amely a 20 colos kerekekkel együtt túlzottan feszessé teszi az utazást egy családi autóhoz képest.