Amíg vársz ez is érdekelhet:
Az autót eredetileg 2010-ben vezették be az Egyesült Királyságban, még ‘M’ néven, ám egy modellfrissítéssel összhangba került az Infiniti új névadási rendszerével, így most már Q70 néven ismert. A frissített megjelenés mellett a benzines kínálat kiegészült egy új, flottabarát 2,2 literes dízelmotorral is, amelyet a Mercedestől szereznek be – ez váltotta le a korábbi 3,6 literes V6-os dízelt. A hibridváltozat is megmaradt, gazdaságossága és kibocsátása pedig javult: a korábbi 40,4 mpg (5,8 l/100 km) és 162 g/km CO₂ értékek helyett most már 45,6 mpg (5,2 l/100 km) és 145 g/km CO₂ a hivatalos adat.
Az Infiniti jelentős figyelmet fordít a flottapiacra, azonban 2014-ben kevesebb mint 40 Q70-est értékesítettek az Egyesült Királyságban – főként azért, mert hiányzott egy kis dízelmotoros változat, ami sokat számít a céges vásárlóknál.
A modell két fő felszereltségi szinttel kapható – Premium és Sport –, amelyeket a Premium Tech és Sport Tech kiegészítő csomagok egészítenek ki extra biztonsági és kényelmi felszerelésekkel. A kínálat része az új 2,2 literes dízel, a 3,7 literes V6-os benzines, valamint a 3,5 literes V6-os hibrid modell. Az autóhoz hétsebességes duplakuplungos automata váltó tartozik, amely kézi módban lassan vált, automata üzemmódban pedig már kis gázadásra is visszakapcsol. A kormányzás kissé pontatlan, az erőhatás változó, és sokat kell tekerni, különösen parkoláskor – viszont a fordulóköre meglepően kicsi egy ekkora autóhoz képest.
A benzines és hibrid modellek csendesek, míg a 2,2 literes dízel meglehetősen zajos, annak ellenére, hogy a Tech felszereltségnél a Bose zajcsökkentő technológiája is megtalálható. Érdekes módon mozgás közben halkabb, mint alapjáraton.