Amíg vársz ez is érdekelhet:
A Renault kínálatán belül a Megane E-Tech a kompakt Renault 5 és Renault 4 elektromos modellek, valamint a nagyobb Scenic közé ékelődik be, ötajtós ferdehátú karosszériáját pedig kifejezetten családi vásárlók igényei szerint alakították ki. Ellentétben néhány versenytársával, a Megane E-Tech csak egyféle hajtáslánccal érhető el: egy 60 kWh kapacitású akkumulátor táplálja az első kerekeket hajtó villanymotort.
A korábbi Evolution, Techno és Iconic felszereltségi szintek átalakultak, mostantól Techno, Techno Esprit Alpine és Iconic Esprit Alpine változatok közül lehet választani – ez a struktúra más Renault modellek, például az Austral esetében is már megszokott. A legalacsonyabb és legmagasabb felszereltség között 4 500 fontos különbség van, miközben az alapár csökkent, körülbelül 32 500 fontról indul.
Úgy gondoljuk, hogy nem igazán érdemes a belépő Techno szint fölé menni, mivel ez már így is több felszerelést kínál, mint a korábbi Evolution szint. A felszereltség részét képezi a 18 colos könnyűfém keréktárcsa, egy nagy, álló formátumú 12 colos érintőképernyő Google-alapú rendszerrel, vezeték nélküli telefontöltés és mobiltelefon-csatlakozás, fűthető első ülések és kormánykerék, elöl-hátul parkolószenzorok és tolatókamera is. Emellett alapáron jár a hőszivattyús fűtési rendszer is, amely hideg időben hatékonyabban fűti az utasteret anélkül, hogy túlságosan lemerítené az akkumulátort, így segítve a hatótáv megőrzését.