Amíg vársz ez is érdekelhet:
Emellett a jármű orrában, az első tengelyhez kapcsolva további két villanymotor is dolgozik, egy-egy a bal és jobb oldalon, melyek egyenként 36 lóerőt adnak hozzá az összteljesítményhez. Ez a megoldás nemcsak az első kerekek meghajtását teszi lehetővé – tehát az NSX valójában összkerékhajtású –, hanem lehetőséget biztosít a nyomatékvektorálásra is, azaz a kanyarodás közbeni irányíthatóság és tapadás jelentős javítására. Az elektromos rendszer nem a hagyományos értelemben vett hibrid takarékosságot szolgálja, hanem inkább azt a célt, hogy a teljesítmény még az eddigieknél is közvetlenebb és kifinomultabb legyen. A 500 lóerős V6-os motor tehát a fő hajtóerő, míg a három elektromotor egyfajta finomhangolást, kiegészítő erőt és technológiai előnyt nyújt, különösen gyorsuláskor és precíz irányításkor.
A Honda NSX ára több mint 140 000 angol font, és ezzel olyan nagyágyúkkal versenyez közvetlenül, mint az Audi R8, a Porsche 911 csúcskivitelei, a Mercedes-AMG GT, a Jaguar F-Type SVR vagy éppen a McLaren 570S. A teljesítmény és a technológia szempontjából tehát kétségtelenül a legnagyobbak közé tartozik. Ennek ellenére, amikor a felszereltségről van szó, az NSX csalódást keltően visszafogott, különösen a konkurensekkel összevetve.