Amíg vársz ez is érdekelhet:
A három villanymotor úgy dolgozik össze a benzinmotorral, hogy a vezető szinte észre sem veszi az átmeneteket. A gyorsulás élményét tovább fokozza a kilencfokozatú váltó, amely a kormány mögötti váltófülekkel vezérelhető, és szinte észrevétlenül, rendkívül gyorsan kapcsol. A V6-os motor hangja sportos, harapós morgásba csap át, ahogy 7 500-as fordulatszámig pörög, miközben a turbók is hallatják magukat – egyfajta sziszegő, csattogó hanghatással, ami a motorsportok világát idézi.
Annak ellenére, hogy az NSX tömege nem csekély – 1 776 kilogrammot nyom –, az autó mégis meglepően fürgének és könnyednek érződik, amikor egymás után fűzi a kanyarokat. Ez a könnyedség részben annak köszönhető, hogy az első kerekeket hajtó villanymotorok aktív nyomatékelosztással dolgoznak, amit torque vectoring néven ismerünk: ez a technológia képes csökkenteni az alulkormányzottságot, növeli a tapadást, és jelentősen javítja a kanyarstabilitást. A precíz és jól súlyozott kormányzás lehetővé teszi, hogy az autó szinte tűpontosan irányítható legyen még szűkebb íveken is, miközben a tapadás szinte végtelennek tűnik.