Amíg vársz ez is érdekelhet:
A Leon Cupra ST R változata számos egyedi fejlesztést kapott, amelyek egyértelműen megkülönböztetik a széria Cupra ST-től, és egyben a teljesítmény irányába mozdítják el az autó karakterét. Az első futómű módosított csonkállványokat kapott, amelyek révén két fokkal nőtt a negatív kerékdőlés – ez pedig kanyarban jelentősen javítja a tapadást és a precizitást. A hátsó futómű geometriája szintén új beállítást kapott, ezek a változások pedig közvetlenül a Nürburgring Sub8 rekordot megdöntő Leon fejlesztéséből származnak, vagyis versenypályán is kipróbált, működőképes megoldásokról van szó. Mindezt adaptív lengéscsillapítók egészítik ki, amelyek minden keréknél külön szabályozzák a csillapítás mértékét, és így az autó viselkedése egyszerre maradhat komfortos és sportos. A 19 colos könnyűfém kerekeket Michelin Pilot Sport Cup 2 gumik ölelik körül – ezek közismerten kiváló tapadásukkal hozzák ki a legtöbbet a futóműből. Az első fékeket a neves Brembo szállítja, így lassításkor sincs kompromisszum.
Ha ez még nem lenne elég, a limitált példányszámban készülő ST R-hez elérhető egy hivatalos, garancia-megtartó tuningcsomag is az ABT-től. Ez a szoftveres frissítés a teljesítményt 296 lóerőről 365-re növeli, miközben a 0–100 km/órás gyorsulási idő négy tizedmásodperccel javul – ami érezhető különbség, főleg közúton. Ráadásul mindössze 500 fontba kerül, így nehéz nem elcsábulni, különösen annak fényében, hogy ez az összeg egy prémium sportkipufogónál vagy egy szett minőségi abroncsnál is kevesebb.