Megtekintés 104

Amíg vársz ez is érdekelhet:

Ahogyan sok más japán sportautó esetében is, a jelenlegi Honda NSX megszületése hosszú és türelmet próbáló folyamat volt. Az első koncepcióváltozatát még 2012-ben láthatta a világ, de a sorozatgyártású modell csak 2016-ban került a brit piacra, tehát négy év telt el a látványos bejelentés és a valóságos megjelenés között. Ez a késlekedés azonban nem ment kárba, hiszen a Honda egy olyan technológiai csúcsterméket alkotott, amely nemcsak a legendás, első generációs NSX örökségét viszi tovább, hanem új szintre emeli a japán szupersportautók világát is.

A motortérben – csakúgy, mint az elődnél – egy középre szerelt V6-os benzines dolgozik, ám ezúttal két turbófeltöltő és elektromos rásegítés is segíti a teljesítmény kibontakozását. Az így elért 573 lóerő és 645 Nm nyomaték már önmagában is lenyűgöző, de az NSX valódi különlegessége a hárommotoros hibrid hajtásláncban rejlik: két elektromotor elöl és egy hátul, amelyek együtt négykerék-hajtást biztosítanak, de úgy, hogy közben a súlyelosztás és a dinamika is a lehető legközelebb marad a sportautókra jellemző ideálhoz. Ennek eredményeképpen az autó elképesztően gyors: 0-ról 100 km/h-ra mindössze 2,9 másodperc alatt gyorsul, végsebessége pedig eléri a 308 km/h-t, ami bármelyik nagynevű európai szuperautóval vetekszik.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük