Amíg vársz ez is érdekelhet:
A koncepció izgalmas, és kétségtelenül hozzájárul az autó különleges hangulatához, de a valóságban ezek a módok mind bizonyos kompromisszumokkal járnak. A sportosabb beállítás például határozottabb gázreakciót és feszesebb futóművet kínál, de hétköznapi közlekedésben kissé túlfeszítettnek tűnhet. A normál mód sem mindig találja el az ideális egyensúlyt, az esős időre optimalizált mód pedig érezhetően tompítja az autó élményfaktorát. Összességében a rendszer inkább egy hangulati elem, mint valóban hatékony technikai megoldás.
Az utastér első pillantásra kellemes – az olasz formatervezés itt is megmutatja magát, a Giulietta belseje stílusos és egyedi, néhány részlet pedig kifejezetten elegáns. Ugyanakkor a praktikum nem az erőssége. A Giulietta csak ötajtós ferdehátú karosszériával érhető el, ami korlátozza a választási lehetőségeket, különösen azok számára, akik több variálhatóságra vagy egy még sportosabb – esetleg háromajtós – modellre vágynának Alfa Romeo emblémával. A hátsó üléssorban szűkösen férnek el a felnőttek, és a csomagtér is csak átlagos méretű – a kompakt kategória számos versenytársa ennél jobb térkihasználással bír.
Mindezek ellenére a Giulietta pozitív tulajdonságai is érvényesülnek, különösen a komfort és a dinamizmus kiegyensúlyozott kombinációja tekintetében.