Megtekintés 101

Amíg vársz ez is érdekelhet:

Már a puszta megjelenésével is szinte verhetetlennek tűnik az Alfa Romeo Giulietta – olyan autó, amely első pillantásra azonnal magára vonja a figyelmet. Elegáns, olaszos formaterve, harmonikus arányai és karakteres részletei révén olyan benyomást kelt, mintha valódi prémium élményt kínálna. Azonban nem kell túl mélyre ásni a felszín alatt ahhoz, hogy komoly kompromisszumokra bukkanjunk, amelyek valamelyest árnyalják ezt az elsőre rendkívül csábítónak tűnő képet.

Pozitívumként említhető, hogy a Giulietta bizonyos motorváltozatai, különösen a turbós benzines erőforrások, valóban élénk vezetési élményt nyújtanak, ami jól illik az autó sportos karakteréhez. Az autó kanyarsebessége, a gyors gázreakciók és a feszesebb futómű mind hozzájárulnak ahhoz, hogy vezetése élvezetes tud lenni, különösen ha valaki szereti a dinamikus stílust. Azonban ez a sportosság sokszor nem teljesedik ki igazán, ugyanis a Giulietta D.N.A. nevű vezetési üzemmódválasztó rendszere – amely papíron képes lenne sportosabb, komfortosabb vagy épp takarékosabb karakterbe állítani az autót – a gyakorlatban nem működik elég kifinomultan. A beállítások nem mindig felelnek meg annak, amit a vezető az adott helyzetben elvárna: a „Dynamic” mód például túl agresszív lehet mindennapi közlekedésben, míg a „Natural” vagy az „All Weather” módok sokszor túl lagymatagok, nem tudják visszaadni az autó egyébként élvezetes alapkarakterét.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük