Amíg vársz ez is érdekelhet:
Az új műszerfal elrendezése letisztultabb és ergonomikusabb, az infotainment rendszer pedig frissítést kapott. Bár még mindig kissé bonyolult a kezelhetősége, már jóval gördülékenyebb műholdas navigációval rendelkezik, valamint alapfelszereltségként elérhető az Apple CarPlay, amely modern, okostelefon-központú felhasználói élményt kínál. Ez is jól mutatja, hogy a Ferrari nemcsak a sportosságra, hanem a mindennapi használhatóságra is nagy figyelmet fordít.
Ahogy az minden Ferrari modellre jellemző, a 488 is négyéves gyári garanciával érkezik, amit egy igen bőkezű, hét évre szóló szervizcsomag egészít ki, amely az időszakos karbantartásokat is fedezi. Ez nemcsak kényelmi szempontból előnyös, hanem a használtpiaci értéktartás szempontjából is komoly előnyt jelent.
Azok számára, akik még többre vágynak, és az autójukat nemcsak közúton, hanem versenypályán is ki szeretnék használni, a Ferrari kínálatában szerepel a 488 Pista is – egy olyan modell, amely a híres elődök, mint a 360 Challenge Stradale, a 430 Scuderia vagy a 458 Speciale szellemi örököse. A Pista változatban minden az extrém teljesítményre van kihegyezve: súlycsökkentés, még agresszívebb aerodinamikai csomag, és a teljesítmény 710 lóerőre nőtt, így ez az egyik legélesebb, legprecízebb és legizgalmasabb közúti Ferrari, amit valaha készítettek.