Megtekintés 311

Amíg vársz ez is érdekelhet:

A RAV4 kínálatában nincs helye felesleges sallangoknak: kizárólag egyféle karosszériaformában, ötajtós, ötszemélyes kivitelben kapható, és a közelmúltig csak hibrid vagy plug-in hibrid (PHEV) hajtáslánccal volt elérhető. A hibrid modellek első- vagy összkerékhajtással készültek. A kínálatban szerepel a Design és a GR Sport felszereltségi szint is, utóbbi megjelenését a Toyota versenyrészlege ihlette. Mivel a RAV4 ma már kizárólag plug-in hibridként kapható, az árai elsőre kissé magasnak tűnhetnek, ám valójában versenyképesek olyan PHEV riválisokkal összehasonlítva, mint a Volkswagen Tiguan, a Cupra Terramar vagy a Skoda Kodiaq e-Hybrid.

A használt RAV4-ek ára a brit Auto Express oldalán jelenleg 10 988 fonttól indul, és a legjobb ajánlatok is itt érhetők el. Ugyanitt lehetőség van az autó eladására is.

A RAV4 meglepően agilis viselkedést mutat SUV mivolta ellenére, kiegyensúlyozottan ötvözi a kényelmet és a kezelhetőséget. Bár nem állítható az energia-visszanyerés mértéke, és a GR Sport változat valamivel feszesebb futóművet kapott, összességében kellemes vezetési élményt nyújt. A motorhang viszont erőteljes gyorsításnál kissé nyers. A Toyota TNGA platformjának köszönhetően stabil, biztonságos úttartással rendelkezik, a hajtásláncok pedig jól teljesítenek: a standard hibrid elsőkerék-hajtással 215 lóerőt, összkerékkel 219 lóerőt biztosít. A Plug-in verzió 18,1 kWh-s akkumulátorral és megnövelt teljesítménnyel érkezik, így 302 lóerővel rendelkezik. Minden modell CVT-szerű, fokozatmentes automata váltóval készül, amely „lépéseket” szimulál, hogy a hagyományos automata érzetét keltse.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük