Amíg vársz ez is érdekelhet:
A magasabb felszereltségi szintet képviselő Trophy modellek egyedi hátsó szárnyat kapnak, valamint olyan extrákat kínálnak, mint a fűthető ülések, vezeték nélküli telefontöltő és egy jobb minőségű hangrendszer. Az XPower csúcsváltozat még ezeknél is többet kínál, többek között 18 colos speciális keréktárcsákat és nagyobb fékeket, amelyek szükségesek is a jelentős teljesítményhez.
Az MG4 városi használatra lett optimalizálva, de meglepően jól viselkedik országúton is. A Long Range és az Extended Range verziók aktív hűtőrácsot kaptak, amely szükség esetén nyílik ki, ezzel is javítva a hatótávot akár 10%-kal. Öt különböző vezetési mód áll rendelkezésre: Eco, Sport, Hó, Egyéni és Normál. Az Eco mód csillapítja a gyorsítási reakciókat, míg a Sport mód épp ellenkezőleg, élesíti azokat. A fékpedál érzete minden módban jól adagolható, ami különösen városi forgalomban hasznos. Emellett az MG4 kínál egypedálos vezetési módot is, ami lehetővé teszi, hogy a jármű lassítson és akár meg is álljon, amint az ember leveszi a lábát a gázról – ez közben energiát is visszanyer az akkumulátorba. Hátrány viszont, hogy míg más modelleknél, például a Kia Niro EV-nél a kormány mögötti fülekkel állítható a regeneratív fékezés mértéke, az MG4 esetében ezt a beállítást a központi érintőképernyőn kell elvégezni, ami kevésbé kényelmes, bár a kormány egyik programozható gombjával gyorsabban elérhetővé tehető ez a funkció.