Amíg vársz ez is érdekelhet:
A különböző MG4 változatok eltérő teljesítménnyel rendelkeznek. A belépő szintű SE 168 lóerőt kínál, 7,7 másodperces gyorsulással 0–100 km/h-ra, míg a Long Range 200 lóerős, de a nehezebb akkumulátor miatt 7,9 másodperc alatt gyorsul százra. Az Extended Range 242 lóerővel már 6,5 másodperces sprintre képes, míg az XPower verzió, amely dupla motoros és összkerékhajtású, 429 lóerőt tud, és 3,8 másodperc alatt van százon. Bár a csúcsváltozat nem tűnik gyorsabbnak az indulásnál, mozgásban már drámaian érezhető a különbség, különösen előzéseknél. A városi gyorsulást nézve (0–48 km/h): a 168 lóerős modell 3,1, a Long Range 3,5, az Extended Range 2,7, míg az XPower mindössze 1,7 másodperc alatt éri el ezt a sebességet.
A hatótáv és a töltési idő is kulcsfontosságú tényezők. A belépő szintű modell 351 kilométeres hatótávot kínál, a Long Range 452 kilométert, a Trophy Long Range 435-öt, míg az Extended Range 529 kilométerre képes. Az összkerékhajtású XPower az extra teljesítmény és gördülési ellenállás miatt csak 385 kilométeres hatótávval bír. Gyorstöltéssel 10–80%-os töltéshez csupán 35–40 perc szükséges, attól függően, melyik modellt töltjük. Otthoni, 7,4 kW-os fali töltővel az SE verzió kb. 9 óra alatt tölt fel teljesen, a Long Range 11 óra alatt, az Extended Range pedig nagyjából 13 órát igényel.
A biztosítási díjak elektromos autók esetén általában magasabbak, és ez az MG4-nél sincs másként. A SE 27-es, a Long Range 28-as, a Trophy 29-es, az Extended Range 33-as, az XPower pedig 40-es besorolású. A Fiat 500 vagy a Renault 5 például kedvezőbb biztosítási kategóriába tartozik.