Megtekintés 264/2

Amíg vársz ez is érdekelhet:

Mindkét verzió azonos hajtáslánccal rendelkezik: egy elsőkerék-hajtású elektromos motorral és egy padló alá beépített akkumulátorcsomaggal. A teljesen elektromos változat 35,5 kWh akkumulátorral, míg az R-EV 17,8 kWh akkumulátorral rendelkezik. Az elektromos verzió akkumulátora viszonylag kicsi, így az autó hatótávolsága nem túl nagy, de ez azoknak szól, akik csak rövid ingázásra használják az autót.

Ha hosszabb hatótávolságra van szükséged, az R-EV modellhez egy rotációs motor is hozzáadódik, valamint egy 50 literes üzemanyagtartály, így a kisebb akkumulátor mozgás közben tölthető. Ez a megoldás több mint 400 mérföldes hatótávolságot biztosít.

A rotációs motor a Mazda sportautóinak kedvelői számára ismerős lehet. Az ovális alakú égéstérben egy kerek háromszög forog, és mivel az egy hagyományos motor dugattyúja fel-le mozog, a rotációs motor a középpont körül forog, így nagyon sima működést biztosít. Ez azt jelenti, hogy szinte nincs vibráció, még magas fordulatszámon sem, ami kiválóan alkalmassá teszi arra, hogy akkumulátort töltsön generátorként.

A rotációs motor zökkenőmentesen tölti az akkumulátort, miközben az autót az elektromos motor hajtja, és csak akkor indul be, ha szükséges az akkumulátor töltése.

Bár az R-EV modell egy kicsit nehezebb, mint a tisztán elektromos MX-30, nagyobb teljesítményt is kínál. Az elektromos verzió 143 lóerőt ad, míg a hatótávolság-növelő motorral rendelkező modell már 168 lóerőt kínál.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük