Amíg vársz ez is érdekelhet:
A 2018-as frissítést követően a Mégane kombi kizárólagos benzinmotoros változata a 128 lóerős, háromhengeres 1.2 TCe lett. Ennek ellenére mi inkább a négyhengeres, 1.5 dCi 110 dízelmotort választanánk. Ez az erőforrás nemcsak takarékos, hanem megfelelő teljesítményt is kínál, ami a mindennapi használat során jól érezhető. A Renault hatfokozatú váltója szorosan hangolt áttételezéssel dolgozik, amit a 250 Nm-es nyomaték remekül kihasznál, így a dízelmotor meglepően élénknek tűnik a menetpróbák során.
Előnye a konkurenciával szemben különösen ott mutatkozik meg, ahol azok csak ötsebességes váltóval szereltek – a Mégane ilyenkor jobban gyorsul és könnyebben tart lépést a forgalommal. Bár papíron nem tűnik túl erősnek, a dCi motor valós körülmények között határozottan lendületesen mozgatja az autót, és ritkán érezni alulmotorizáltnak.