Amíg vársz ez is érdekelhet:
A dízelmotorok terén is komoly választék állt rendelkezésre. A Fiat által úttörőként kifejlesztett common-rail technológiára épülő erőforrások között megtalálható volt az 1,6 literes, 118 lóerős változat, valamint a 2,0 literes motor két teljesítményszintje: 148 és 173 lóerő. A legtöbb Giulietta modell hatfokozatú kézi váltóval érkezett, de a legerősebb benzines és dízel kivitelek – köztük a Veloce – már az Alfa fejlett, duplakuplungos automata váltóját (TCT – Twin Clutch Transmission) kapták meg, amely nemcsak gyors, de sima váltásokat is biztosított.
A Giulietta felszereltségi szintjei szintén időről időre változtak, különösen 2016-ban, amikor a modell egy külső-belső frissítésen esett át, még az új Giulia bevezetése előtt. A belépőszintű változatot egyszerűen csak „Giulietta”-nak nevezték, ezt követték a gazdagabban felszerelt Super, Speciale és Tecnica modellek, a kínálat csúcsán pedig a sportos és prémium jegyeket ötvöző Veloce állt. Ezek a szintek nemcsak az elérhető extrák körét, hanem a Giulietta megjelenését és karakterét is jelentősen befolyásolták, lehetővé téve, hogy a modell egyszerre szóljon a hétköznapi közlekedőknek és a sportos vezetési élményre vágyóknak is.