Amíg vársz ez is érdekelhet:
Kevés prémium autómárka büszkélkedhet olyan kifinomult hibrid hagyományokkal, mint a Lexus. A japán gyártó már 2005-ben bemutatta első benzin-elektromos modelljét, és azóta következetesen alkalmazza a hibrid technológiát, különösen a luxusautó-kategóriában. A Lexus LS, mint a márka zászlóshajója, az elsők között kapta meg ezt az innovatív hajtásláncot, és az évek során többször is átdolgozták, hogy technológiai és esztétikai szempontból is versenyképes maradjon a prémium szegmensben. A legfrissebb modellfrissítés friss külsőt és még magasabb felszereltségi szintet hozott magával, különösen a Premier kivitelek esetében, amelyek a legfejlettebb technológiákat és kényelmi funkciókat kínálják szériafelszereltségként.
A Lexus LS luxusszedán kétféle tengelytávval és két különböző motorváltozattal elérhető. Az LS 460 egy hagyományos, 4,6 literes V8-as benzinmotorral rendelkezik, amely a hátsó kerekeket hajtja egy nyolcfokozatú automata sebességváltón keresztül. A másik opció az LS 600h, amely egy 5,0 literes V8-as benzinmotort kombinál elektromotorral és akkumulátorcsomaggal, így alkotva egy kifinomult öntöltő hibrid rendszert. Ebben az esetben az összkerékhajtás alapfelszereltség, és a hajtáslánc egy fokozatmentes (CVT) automata váltón keresztül továbbítja az erőt a kerekekhez.