Amíg vársz ez is érdekelhet:
2017 óta a Musso hivatalosan is alkalmas akár 3,5 tonnás vontatásra, ami megegyezik a kategória legjobbjaival – viszont jelentősen alacsonyabb áron. A SsangYong háromféle platófedési megoldást kínál az alapértelmezett nyitott raktérhez. A legegyszerűbb a „Sports roll” típusú takaró, amely egyszerűen kihúzható, és védelmet nyújt az időjárással szemben. Egy másik lehetőség a „Top-Up” fedél, amely hátul zsanéros kialakítású, és felfelé nyílik a rakodás megkönnyítésére. A legkomplexebb megoldás egy teljesen zárt, üvegezett, a karosszéria színére fényezett keménytető, amely a plató teljes magasságáig terjed, és autószerű megjelenést kölcsönöz a járműnek. Ez utóbbi valószínűleg különösen népszerű lesz a magánvásárlók körében.
A motor egy 2,2 literes, 194 lóerős CRD dízel, amely kézi vagy automata váltóval érhető el. Nincs kétkerék-meghajtós változat, és míg az alapnak számító Premium kivitel választható ötszemélyes vagy hétszemélyes elrendezéssel, a csúcsfelszereltségű Premium SE kizárólag hétszemélyesként kapható. Ez a nagy dízelmotor nem tartozik a leghatékonyabbak közé, különösen automata váltóval nem, ugyanakkor vontatáshoz bőséges teljesítményt kínál.