Amíg vársz ez is érdekelhet:
Ha beülsz a volán mögé, és összehasonlítod bármelyik prémium SUV-val, hamar észreveszed, hogy az utazás rázós, a kormányzás bizonytalan, és az úthangok, valamint a gumiabroncs zajai zavaróak. Kézi váltó nincs, de az automata váltó egészen jól működik, és segít csökkenteni a vezetési fáradtságot. A Wrangler összességében inkább egy “életstílus” pick-upokhoz hasonlít, mint egy kényelmes terepjáróhoz. Ez sokak számára bőven megfelel, és napsütéses napokon, nyitott tetővel a Jeep nyers, egyszerű jellege éppen a szórakozás része. Viszont egy sötét novemberi reggelen, az iskolába menet már könnyen megterhelőnek érezheti az ember. Az automata, nyolcfokozatú váltót viszont kifejezetten kedveljük a sima kapcsolásai miatt.
A Wrangler igazi erőssége viszont a nehéz terepen rejlik: alacsony rámpaszöge és magas hasmagassága révén szinte legyőzhetetlen. Különösen a Rubicon változatban, ahol alacsony áttételek, masszív tengelyek, zárható differenciálművek és egyéb terepes extrák teszik lehetővé, hogy szinte bárhol átgördüljön.