Megtekintés 247/2

Amíg vársz ez is érdekelhet:

A kétképernyős műszerfal kialakítása viszont kifejezetten modern és minőségi hatást kelt, különösen ebben a kategóriában – még akkor is, ha gyakorlatilag egy az egyben a Renault 5 rendszerét vették át. Aki más Nissan modellből ül át, észre fogja venni, hogy a kezelőfelületek teljesen eltérnek, de ez valójában nem okoz problémát.

Az elektromos kisautók sajátossága, hogy bár kívülről nagyobbnak tűnnek, ez nem mindig tükröződik az utastér tágasságában. A Micra esetében is így van: annak ellenére, hogy kívül nőtt az előző generációkhoz képest, belül szűkös maradt – különösen a kis ablakok, a sötét tetőkárpit és a magas műszerfal miatt, amelyek tovább fokozzák a zárt térérzetet. A Micra csomagtere 326 literes, ami nagyjából átlagosnak számít a kisautók kategóriájában. Figyelembe véve azonban az autó meglehetősen nagy külső méreteit, ez a szám nem igazán lenyűgöző. A csomagtér alapformája praktikus, szabályos alakú, de a bepakolást megnehezíti a viszonylag magas rakodóperem, amit tovább ront az autó magas építése.

A hátsó ülések 60:40 arányban dönthetők, és lehajtásukkal a raktér 1 106 literre bővíthető, ami már sokkal használhatóbb. Ugyanakkor a ledöntött ülések nem képeznek sík padlót, ami a nagyobb tárgyak szállítását megnehezítheti. Ráadásul sem a csomagtérpadló alatt, sem az első motorháztető alatt nincs külön tárolóhely, így a töltőkábeleket a fő csomagtérben kell elhelyezni – ez különösen zavaró lehet, ha azok éppen vizesek vagy koszosak.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük