Megtekintés 247

Amíg vársz ez is érdekelhet:

A 1,5 literes VVT motor kellemesen rugalmas, egészen 6500-as fordulatszámig felpörgethető anélkül, hogy erőlködő vagy durva hangot adna. Járása kifinomult, és autópályán haladva mindössze egy halk zümmögés hallatszik. A folyamatos összkerékhajtás azonban érezhetően visszafogja a teljesítményt, ami a 0–100 km/h-s gyorsulási időn is meglátszik. Az ötsebességes váltó határozottan kapcsolható, bár kissé szorosan jár, és az első két fokozat rövid áttételezése miatt városi araszoláskor nehézkes a vezetés.

Menettulajdonságait tekintve a Terios meglepően fordulékony. Igaz, kanyarodás közben észrevehetően dől a karosszéria, a kormányzás pedig nem ad sok visszajelzést, ráadásul az úthibákon nyugtalanul viselkedik. Mindezek ellenére alacsonyabb sebességnél jól veszi a kanyarokat, és kanyargós utakon több vezetési élményt nyújt, mint azt elsőre gondolnánk.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük