Megtekintés 239/2

Amíg vársz ez is érdekelhet:

Az Alfa Romeo jól ismert „DNA” vezetési módválasztója is megmaradt, kicsit átalakítva: a Dynamic módban a gázreakció, a váltó, a stabilitásvezérlés és a kormányzás élénkebb. A plug-in Q4 modellben ráadásul a fékenergia-visszatáplálás is erőszakosabb. A Natural mód kiegyensúlyozottan kezeli a teljesítményt és a gazdaságosságot, míg az Advance Efficiency főként elektromos üzemmódot használ és tompítja a gázreakciót a lehető legtöbb hatótáv érdekében. A plug-in változatnál egy ún. „battery save” mód is elérhető, amellyel a töltést későbbi szakaszra lehet fenntartani.

Mérsékelt teljesítmény, de megbízható működés jellemzi a mild-hibrid változatot: 158 lóerő és 240 Nm nyomaték segíti a 0–62 mph (0–100 km/h) sprintet 8,8 másodperc alatt, a végsebesség 131 mph (kb. 211 km/h). Ennél dinamikusabb ugyan a plug-in Q4, amelyben a benzin- és villanymotor összteljesítménye 271 lóerő, ami 0–62 mph gyorsulást 6,2 másodperc alá teszi, igaz, a végsebesség itt is 128 mph körül alakul. Sajnos, ahogy sejthetted, a Discovery nem olcsó autó: több mint 60 000 fontba kerül, már messze túllépve a hagyományos családi SUV kategóriát, és inkább a luxus 4×4 járművek világában mozog. Olyan felsőkategóriás, hétüléses SUV-ok közvetlen konkurenciája, mint az Audi Q7 vagy a Volvo XC90, és egyes vásárlók akár a nyolcüléses Defender 130-at, esetleg a X5-öt vagy a GLE-t is fontolóra vehetik, amelyek harmadik üléssort rejtenek a csomagtérpadlóba. A legújabb Discovery súlycsökkentő diétája – az elterjedt alumíniumhasználat révén – 480 kg-mal könnyítette meg az előző modellhez képest, ám ennek ellenére a saját tömege továbbra is meghaladja a 2300 kg-ot.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük