Megtekintés 234

Amíg vársz ez is érdekelhet:

Fogyasztás szempontjából a gyári adatok szerint a plug‑in hibrid T6 akár 1,0 l/100 km-es, a T8 pedig 1,1 l/100 km-es átlagot is elérhet ideális körülmények között. Ugyanakkor, ha az akkumulátor nincs töltve, valós körülmények között inkább 7–9 l/100 km körüli fogyasztással lehet számolni. A mild‑hybrid B5 esetében a gyártó kb. 6,4 l/100 km-es átlagot ad meg, 181 g/km CO₂-kibocsátással. A plug‑in hibridek ennél lényegesen kedvezőbb, 23–24 g/km-es értéket mutatnak, aminek köszönhetően a céges autók adózása szempontjából a BiK (Benefit in Kind) adókulcs csupán 8%, míg a mild‑hybrid modell esetén ez 37%. A biztosítási kategóriák is a felszereltséggel és teljesítménnyel arányosan emelkednek: a B5 modell a 34–38-as csoportba, a T6 a 40-esbe, a T8 pedig a 41-esbe tartozik. Az XC60 három év és 58 ezer kilométer után átlagosan a listaár 51%-át tartja meg, ami jó értéknek számít ebben a kategóriában. A karosszéria arányai érettebbek, a platform új, hosszabb tengelytávval és merevebb karosszériával, de a futómű továbbra is a megszokott: elöl MacPherson, hátul csatolt lengőkar. Belül egyértelműen látszik a törekvés a felnőttesebb dizájnra, de az anyaghasználat nem győz meg maradéktalanul. A 2020-as frissítés kisebb finomításokat hozott, de a kemény műanyagok dominanciája megmaradt. A műszerfal formája érdekes, a klímavezérlők pedig mintha egy Audi modellből származnának, de az összhatás mégsem kelti a prémium érzetét.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük