Amíg vársz ez is érdekelhet:
Vezettük a hibrid 136-os és a teljesen elektromos e-C3 Aircross változatot is, és ahogyan arra számítani lehetett, a két modell teljesítmény-leadása jelentősen különbözött egymástól. A Hybrid 136 esetében az elektromos rásegítés körülbelül az utazásunk 15 százalékában lépett működésbe, ami figyelemre méltó arány tekintettel arra, milyen változatos utakon és mennyi ideig használtuk az autót. Ugyanakkor, ahogyan a C4 Hybrid 136-nál is tapasztaltuk, itt is úgy éreztük, hogy a hibrid rendszer lehetne valamivel aktívabb, mivel a motorháztető alatt dolgozó háromhengeres benzinmotor meglehetősen érdes és zajos működésű, különösen, ha önmagában kell vinnie a terhet.
Bár a 0–100 km/h gyorsulási idő tíz másodperc körül alakul, ami papíron lassúnak tűnhet, a valóságban ez teljesen elegendő, a hétköznapi közlekedésben nem éreztük magunkat akadályoztatva, sőt autópályán sem kellett túlzottan előre megtervezni az előzéseket – az autó képes volt dinamikusan tartani a tempót. Ezzel szemben az e-C3 Aircross 111 lóereje nem igazán teszi versenyképessé a lámpánál induló gyorsulási versenyekben, és bár az elektromos hajtás azonnali nyomatékleadást kínál, ennek a nyomatéknak a mértéke mindössze 125 Nm, és ez a húzóerő nagyon hamar el is fogy, főleg gyorsítás közben, amikor hosszabban kellene tartani az erőt.