Megtekintés 229

Amíg vársz ez is érdekelhet:

Mindazonáltal az elektromos változat működése rendkívül finom, sima, és érdekes módon, az akkumulátorokból adódó többletsúly miatt úgy éreztük, hogy menetkomfort szempontjából még jobban is viselkedik, mint a könnyebb hibrid kivitel – a futómű jobban kisimította az úthibákat, a gördülési komfort pedig érezhetően kellemesebb volt. Ez az extra tömeg valójában előnyére vált a rugózásnak, ami különösen városi környezetben vagy rosszabb minőségű utakon jön jól.

Akármelyik változatot is választja az ember, a C3 Aircross nem egy olyan autó, amely kimagasló egyenes vonalú gyorsulással büszkélkedhetne – viszont ez ebben a kategóriában, egy megfizethetőségre és praktikusságra fókuszáló SUV esetében egyáltalán nem is elvárás. A lényeg, hogy még a dinamikusabb közlekedési szituációkban, például autópályán, sem érezni úgy, mintha az autó ne lenne ott a helyén. Az Aircross nagyobb mérete és tömege természetesen némileg tompítja a teljesítményt a kisebb testvérmodellekhez, a C3-hoz és az elektromos e-C3-hoz képest, de cserébe stabilabbnak és komfortosabbnak hat, így összességében inkább kiegyensúlyozottnak, mintsem alulteljesítőnek mondanánk.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük