Megtekintés 221/2

Amíg vársz ez is érdekelhet:

A Renault nagyon egyszerűen oldotta meg a Megane E-Tech kínálatát, hiszen az egész palettán ugyanaz az egyetlen motor és akkumulátor kombináció található meg. Bár lehet, hogy egyes vásárlók csalódottak lesznek amiatt, hogy nincs elérhető egy erősebb változat, valójában a hajtáslánc bőségesen elegendő egy családi hatchback számára. Az autó első kerekeket hajtó egyetlen elektromos motorja egészséges, 217 lóerős teljesítményt és 300 Nm nyomatékot produkál. Az utakon a Megane E-Tech éppen olyan élénknek érződik, mint ahogy a műszaki adatok ígérik; a gázpedálra adott reakció gyors és közvetlen, az autó pedig igazán lelkesen ugrik el a helyéről. Azok, akiknek túl hevesnek tűnik a reakció, választhatják az Eco üzemmódot; ez ugyan nem tompítja jelentősen a teljesítményt, de a gázpedál végénél kissé kevésbé érzékennyé teszi a reakciót, így finomabb, könnyedebb vezetési élményt nyújt.

A Megane E-Tech súlya 1 685 kilogramm, ami jelentősen könnyebb néhány versenytársához képest, és ezt részben az alumínium felhasználásának köszönheti a külső karosszériaelemeknél, például az ajtóknál. Ez a könnyebb felépítés pedig azt eredményezi, hogy papíron az egyenes vonalú gyorsulása igazán lenyűgöző: az autó hivatalosan 7,5 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra (62 mph), ami jól mutatja, hogy mennyit fejlődött a járműipar az elmúlt években, hiszen ez az idő mindössze néhány tizedmásodperccel marad el az ikonikus Renaultsport Clio 172 és 182 gyorsulási értékétől, amelyek a sportos kisautók között számítanak mércének.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük