Megtekintés 221

Amíg vársz ez is érdekelhet:

Az elektromos autók egyik korlátozó tényezője azonban a végsebességükben mutatkozik meg. Míg a nagy teljesítményű elektromos modellek akár 320 km/h-s (200 mph) sebességre is képesek, addig a Megane E-Tech maximális sebességét elektronikusan 160 km/h-ra (99 mph) korlátozták, hogy ezzel is megőrizzék az akkumulátor kapacitását és élettartamát. Ez persze a brit utakra bőven elegendő sebesség, hiszen a legtöbb országúti és városi szakaszon ennél jóval alacsonyabb sebességhatárok vannak érvényben.

A Megane E-Tech kormányzása rendkívül könnyű és közvetlen, ami különösen előnyös szűk helyeken való manőverezéskor, városi forgalomban vagy parkoláskor. Az elektromos autók egyik kedvelt tulajdonsága a regeneratív fékezés, amely visszanyeri a fékezéskor keletkező energiát az akkumulátor töltésére, és a Megane E-Tech esetében többféle intenzitással állítható a fékenergia-visszanyerés mértéke. Ez a funkció lehetővé teszi a vezetők számára, hogy az úgynevezett egypedálos vezetést is gyakorolják, vagyis a gázpedál felengedésével az autó lényegében önállóan lassít, ami még komfortosabbá és hatékonyabbá teszi a vezetést. Érdekesség, hogy míg a korábbi Megane E-Tech modellekben a fékenergia-visszanyerés inkább csak lassú gurulásra volt alkalmas, addig az újabb verzióban már teljes megállás is elérhető ezzel a módszerrel.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük