Megtekintés 218/2

Amíg vársz ez is érdekelhet:

Ami pedig igazán figyelemre méltó, hogy a Renault 4 egyik olyan funkciót is kínál, amely a 5-ös modellek korábbi példányaiból eddig hiányzott: ez nem más, mint a több fokozatban állítható regeneratív fékezés és az úgynevezett egy pedálos vezetési mód. Bár a gyártó ígérete szerint ezt a funkciót a jövőben a Renault 5 is megkapja, jelenleg a 4 az, amely ezt már most nyújtani tudja. A rendszer működése rendkívül kifinomult és intuitív: a Hyundai és a Kia legújabb modelljeiben látott megoldásokhoz hasonlóan a Renault is kormány mögötti fülekkel engedi a vezetőnek szabályozni a regeneratív fékezés mértékét, így mindenki a saját vezetési stílusához tudja igazítani az autó reakcióit. A legerősebb fokozatban pedig elég egyszerűen csak a gázpedált kezelni – ha felengedjük, az autó fokozatosan és finoman lassul, egészen a megállásig, anélkül, hogy a fékpedált meg kellene érintenünk.

Ez a vezetést nemcsak kényelmesebbé, hanem hatékonyabbá is teszi – különösen városi környezetben, gyakori megállások és elindulások mellett. Az ilyen apró, de okos technológiai megoldások azok, amelyek igazán kiemelik a Renault 4-est a mezőnyből, és megmutatják, hogy a francia gyártó nemcsak formában és stílusban, hanem mérnöki szempontból is komolyan gondolja az elektromos jövőt.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük