Megtekintés 216

Amíg vársz ez is érdekelhet:

A 1,2‑literes PureTech benzines motor két teljesítményváltozatban érhető el: 109 LE, 205 Nm vagy 129 LE, 230 Nm. Az előbbivel a 0–100 km/h-s sprint 10,1 másodperc, míg a nagyobbik motor 9,2 másodpercre csökkenti ezt az értéket. Az 1,5 literes BlueHDi 110 dízel 109 LE és 250 Nm teljesítményt ad, ami 10,8 másodperces gyorsulást eredményez. A 109 LE‑s benzines és a dízel modellek végsebessége 183 km/h, a 129 LE‑s benzinesé pedig 195 km/h. A turbómotor finom, bár 4000 fordulat/perc felett kissé megszorulhat, de elegendő nyomatéka van, hogy ritkán kelljen kihajtani a fordulatszályót. A 109 LE‑s PureTech 110 a teljesítmény, fogyasztás és ár optimális egyensúlyát kínálja.

Az automata váltó általánosságban gyors és sima váltásokat biztosít normál használatban, de kanyargós országúti viszonyok között nem elég kifinomult, összehasonlítva olyan konkurensekkel, amelyek kétszeres kuplungos (DSG) váltóval vannak szerelve (pl. Skoda Kamiq, SEAT Arona, Volkswagen T‑Cross).

Fogyasztás, CO₂ és üzemeltetési költségek
A C3 Aircross dízel változata (BlueHDi 110) a leggazdaságosabb, WLTP kombinált ciklus szerint akár 67,2 mpg-t is elérhet, és 128 g/km körüli CO₂ értékkel. A benzinmotorok nem érhetik el a dízel szintjét, de az 109 LE‑s PureTech háromhengeres még így is hatékony; WLTP szerint kombinált fogyasztása 54,4 mpg, CO₂ emissziója 134 g/km. A 129 LE‑s benzines automata váltóval 47,3 mpg és 140–151 g/km közötti értékeket produkál. Összességében a C3 Aircross az egyik gazdaságosabb a szegmensben, bár vannak még takarékosabb hibrid versenytársak – a Toyota Yaris Cross például rendszeres használatban akár 60 mpg felett is hozhat.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük