Amíg vársz ez is érdekelhet:
A Honda e:Ny1 jelenleg mentes az éves gépjárműadó alól, mivel zéró kibocsátású járműnek számít, és a dugódíj-zónába is díjmentesen behajthat – legalábbis 2025-ig. Cégautóként is előnyös választás, mivel a felhasználók mindössze 2%-os adókulccsal számolhatnak, bár ez az érték 2025-től évenként 1%-kal nő, egészen 2028-ig. Az e:Ny1 biztosítási besorolása 39E (Elegance) és 40E (Advance) közé esik, ami azt jelenti, hogy biztonsági szintje meghaladja az elvárt minimumot. Összehasonlítva: a Volvo EX30 olcsóbb lehet, 35–37-es csoportba esik, míg a Hyundai Kona Electric 31–33 közé.
A Honda e:Ny1 várható értéktartása három év és 58.000 km után 56 százalék, ami jó eredménynek számít. Ez jobb, mint a Hyundai Kona (39–51%) és a Volvo EX30 (51–54%) értéke, míg a Volkswagen ID.4 szintén 56 százalékon áll. Az autó külseje követi a Honda SUV-ok formavilágát – nem próbál elektromos jellegével hivalkodni. A töltőcsatlakozót elrejtő első panel helyettesíti a hűtőrácsot, de ezen túl klasszikus SUV-formát kapunk, kis kupés beütéssel.
Az utastér minőségi hatást kelt, bár néhol keményebb műanyagokat találunk – főleg a műszerfal tetején és az ajtók alsó részén –, azonban az érintett felületek puhák, és az összeszerelési minőség is megfelelő. Az Elegance alapmodell is bőséges felszereltséggel rendelkezik: vezeték nélküli telefon-töltés, fűthető első ülések, kulcs nélküli nyitás/indítás, első-hátsó parkolószenzorok és tolatókamera tartozik hozzá. Az Advance modell panorámatetőt, motoros csomagtér-ajtót, fűthető korm