Amíg vársz ez is érdekelhet:
A 2015-ös ráncfelvarrás során a Toyota próbált ezen javítani: módosították a kormányművet, hogy közvetlenebb és élvezetesebb legyen a vezetés, és új lengéscsillapítókat szereltek be, amelyek valóban javították a lassú tempónál tapasztalható rugózási komfortot. Ennek ellenére az Auris továbbra is hajlamos a dőlésre kanyarodás közben, és nem válik belőle olyan autó, amit szívesen vinnénk dinamikus vidéki kanyargásokra. Ám sok tulajdonos számára ez egyáltalán nem jelent problémát – a célközönség számára az autó nyugodt, kiszámítható viselkedése előny, nem hátrány.
A motorválaszték egyik legjelentősebb fejlesztése a 1,2 literes turbós benzinmotor bevezetése volt, amely jelentős előrelépést hozott a hatékonyság és használhatóság terén a korábbi, 1,33 literes szívó benzinmotorhoz képest. Ez az új erőforrás 114 lóerőt és 185 Nm nyomatékot kínál, így nemcsak erősebb, hanem rugalmasabb is – jól használható különféle forgalmi helyzetekben, és alacsony fordulatszámon is kellemesen csendes, finoman jár. Ugyanakkor, ha összevetjük a SEAT Leon 1.2 TSI motorjával, akkor kiderül, hogy az a versenytárs szélesebb teljesítménytartománnyal rendelkezik, ugyanolyan gazdaságos, és emellett sportosabb, élvezetesebb hangzásvilágot kínál.