Amíg vársz ez is érdekelhet:
Bár a rendszer virtuális fokozatokat kínál, amelyeket a kormány mögötti váltófülekkel lehet kapcsolni, ezekre gyakran késéssel reagál, ráadásul a váltó közben is folyamatosan változtatja az áttételt, így a vezetőnek nincs valódi kapcsolata a gép működésével. Ez azt eredményezi, hogy ha a vezető a teljesítményt akarja kihasználni, különösen autópályán vagy előzéseknél, az autó kissé zajossá, és egy kicsit lomha érzetűvé válik. Ez azonban nem igazán probléma, mivel az RC nem sportautónak készült, hanem inkább kényelmes, elegáns utazóautónak, és ebben a szerepében kiválóan teljesít.
A hibrid rendszer elektromos motorja azonnali nyomatékot biztosít, ami városi forgalomban különösen hasznos: kis sebességnél, elinduláskor vagy araszolás közben gyakran kizárólag elektromos hajtással is képes közlekedni, ezzel nemcsak a fogyasztást csökkenti, hanem a zajszennyezést is minimálisra mérsékli. Ez a nyugodt, csendes suhanás városban valóban lenyűgöző, és kiválóan illik a Lexus márka nyugodt, visszafogott stílusához.
A kínálat másik végén található RC F modell ezzel szemben egy egészen más világot képvisel. A 471 lóerős, szívó V8-as motor hangja egyszerűen lenyűgöző: telt, mély, karakteres hangzása már alacsonyabb fordulatszámokon is élményt nyújt, de igazán életre kel, amikor padlógázzal felpörgetjük.