Amíg vársz ez is érdekelhet:
A városi környezetben tűnik ki leginkább a C-HR, mely jól eltalált rugózással rendelkezik: bár időnként kissé feszes, mégis kellő rugalmasságot nyújt (még a csúcsmodell GR Sport 20 colos nagy kerekein is) a városi sebességkorlátozók és kátyúk okozta ütéseknél, így kényelmesebb utazást biztosít, mint a Nissan Juke. Ha a kényelem az elsődleges szempont, akkor szerintünk az Icon felszereltség kisebb, 17 colos kerekei, vagy a középső Design felszereltség 18 colos kerekei a legjobb választás.
A C-HR jól kordában tartja a karosszéria mozgását, nem dől annyira, mint például a Hyundai Kona vagy a Honda HR-V, ráadásul a C-HR erőteljes és közvetlen kormányzása könnyű manőverezést tesz lehetővé a szűk városi utcákon.
A városhatáron túl az előző C-HR problémás volt, mert a motor fordulatszáma nagyon megugrott, ha erőteljesebb gyorsítást kértél, és hegymenetben tartani a sebességet gyakran zajos volt. Az új C-HR (a két hagyományos hibrid változat közül a erősebben motorral szerelt) viszont sokkal kiegyensúlyozottabbnak tűnik. Persze a motor még mindig búg, ha padlógázt adsz, de a nagyobb teljesítmény gyorsabb gyorsulást biztosít, így hamarabb vissza tudsz térni a kényelmes haladáshoz.
Azok számára, akik a C-HR Plug-in Hybrid modellt választják, feltűnik az extra 200 kg-os többletsúly, különösen nagyobb sebességnél, de a felfüggesztés hangolása segített megőrizni a standard hibrid modell feszes karosszériavezérlését, miközben a rugózás továbbra is jól tompítja az úthibák nagy részét.
Autópályás tempónál a szél- és útzaj jól viszonyul a közvetlen versenytársakéhoz. Mi tapasztaltuk, hogy az útzaj észrevehető volt, de ez gyakori panasz a nagy 20 colos kerekekkel szerelt autóknál, így kisebb méretű kerekeken valószínűleg csendesebb az autó.