Megtekintés 193/2

Amíg vársz ez is érdekelhet:

A lemezek alatt ugyanis ott dolgozik a Fiat saját fejlesztésű, 1,4 literes, turbófeltöltős MultiAir benzinmotorja, amely 138 lóerős teljesítményével és 240 Nm nyomatékával bőven elég dinamikát biztosít egy ilyen könnyű karosszériához. Ez a motor másképp viselkedik, mint a Mazda szívóbenzinesei – míg azok a magasabb fordulatszám-tartományokat kedvelik, a Fiat erőforrása alacsonyabb fordulatszámon is határozottan húz, így nyugodtabb, lazább vezetési élményt nyújt. Nem kell állandóan pörgetni a motort, hogy kihasználjuk a benne rejlő teljesítményt – ez sok vezető számára kellemesebb, kevésbé fárasztó vezetést jelent.

Európában, így az Egyesült Királyságban is, jelenleg ez az egyetlen választható motorváltozat, míg az amerikai vásárlók egy erősebb, 160 lóerős verziót kapnak ugyanebből a motorból. Sőt, érkezik egy még sportosabb Abarth változat is, amely nemcsak több lóerőt, hanem élesebb futóműhangolást is kínál majd a vezetési élmény fokozására. A váltás élménye is fontos része a roadsterezésnek – a Fiatban ugyanúgy hatfokozatú kézi sebességváltó dolgozik, mint a Mazdában, de a Fiat kínálatában a brit piacon megjelenik egy hatsebességes automata váltós verzió is, ami további kényelmet biztosíthat azok számára, akik inkább a nyugodtabb vezetési stílust kedvelik.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük